Ingyenes kiszállítás 25.000 Ft felett
Visszatérítési irányelvek.
A Szolgáltató köteles garanciát vállalni az általa eladott termékek minőségéért a garanciális időn belül a polgári törvénykönyv rendelkezései szerint. Amennyiben a Vásárló egyben Fogyasztó is, a Szolgáltató feladata az esetleges hibák elhárítása is a polgári törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény értelmében.
A Vásárló jogai érvényesítése érdekében köteles késedelem nélkül írásban értesíteni a Szolgáltatót a [email protected] címen. A Vásárló köteles feltüntetni a rendelésszámot, cikk nevét, rövid leírását, a hibát, a körülményeket, amelyek alapján a hibák megjelentek, és az előnyben részesített kártérítést. A Vásárló köteles következetesen és őszintén ábrázolni a a hibás pontokat, az előző mondat szerint.
A Szolgáltató 6+18 hónapig tartó garanciát nyújt az általa értékesített termékekre, amennyiben másképpen nincs megadva. A jótállás azt garantálja, hogy a termék a szokásos céljának megfelel a megadott időtartamban, illetve ezen időszak alatt megőrzi szokásos tulajdonságait.
A garancia az áru kézhezvételét követő napon kezdődik. A Vásárlótól elvárható, hogy megvizsgálja az árut kézhezvételekor.
A Vásárló a garanciális időn belül sem jogosult kártérítésre a használat során keletkező kopás miatt és a nem rendeltetés szerű viseletből adódó károkért.
A Vásárlót a panasztételi eljárás befejezése után azonnal értesítik a panasz eredményéről.
Ezen szakasz rendelkezéseit a szállított áruk jellege szerint kell értelmezni.